Odpowiedz

Aktywne konto ?

Jak mogę sprawdzić czy nadal mam aktywne konto ?
Odpowiedz
0 Lajków
Lewasina11
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-03-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 971 wyświetleń)

Re: Aktywne konto ?

Jeśli korzystasz z bankowości internetowej, możesz to sprawdzić po zalogowaniu się do niej w zakładce Moje finanse. Jeśli nie masz bankowości, proszę Cię o kontakt telefoniczny - 32 357 00 69. Sprawdzimy jak będziemy mogli pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 924 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy