04-06-2017 21:45
Przeczytałem posta dotyczącego usunięcia ograniczeń regionalnych dla Kanady i umożliwienie pobrania aplikacji mobilnej ze sklepu play. Niestety w Chinach aplikacji nie da się pobrać (nawet korzystając z VPN-a). Czy jest szansa, że to się zmieni?
Może jak włoży się polską kartę SIM do telefonu to wtedy będzie można pobrać aplikację Moje ING?
07-06-2017 23:59
08-06-2017 21:59
Dziękuję Ci za informację zwrotną
weryfikowaliśmy to po naszej stronie. Cieszę się, że już działa.
16-08-2017 15:36
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |