04-06-2017 21:45
Przeczytałem posta dotyczącego usunięcia ograniczeń regionalnych dla Kanady i umożliwienie pobrania aplikacji mobilnej ze sklepu play. Niestety w Chinach aplikacji nie da się pobrać (nawet korzystając z VPN-a). Czy jest szansa, że to się zmieni? Może jak włoży się polską kartę SIM do telefonu to wtedy będzie można pobrać aplikację Moje ING?
07-06-2017 23:59
08-06-2017 21:59
Dziękuję Ci za informację zwrotną weryfikowaliśmy to po naszej stronie. Cieszę się, że już działa.
16-08-2017 15:36
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal