18-06-2022 21:21
20-06-2022 13:33
Spróbuj skorzystać z tych wskazówek:
- zsynchronizować czas w telefonie,
- wyłączyć tryb deweloperski,
- ustawić blokadę ekranu na telefonie.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, skontaktuj się proszę z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 47 37 opcja 2.
Czy wiadomo coś więcej kiedy zostanie wprowadzona funkcjonalność skrócenia okresu kredytowania przez internet?
04-02-2023Dodatkowo autorce tematu się chyba coś pomyliło
Odcinka Wrocław-Sośnica nie da się opłacić przez ING (a fajnie by było, jakby się dało), trzeba mieć tam bilet. To samo Konin-Stryków.
Natomiast odcinek
... 04-02-2023Zapisaliśmy sugestię. Zobaczymy, co da się zrobić!
04-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |