18-06-2022 21:21
20-06-2022 13:33
Spróbuj skorzystać z tych wskazówek:
- zsynchronizować czas w telefonie,
- wyłączyć tryb deweloperski,
- ustawić blokadę ekranu na telefonie.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, skontaktuj się proszę z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 47 37 opcja 2.
Jest jeszcze opcja wyslania wlasnego wniosku elektronicznie poprzez aplikacje jako zalaczony dokument, skoro placowka odmawia przyjecia wniosku pisemnego, co jest samo w sobie karygodne.
17-08-2022Problem jest taki, że placówka odmawia przyjęcia wniosku. Też zastanawiam się na jakiej podstawie (bo upierali się że przy składaniu wniosku wielokrotnego, jest możliwość złożenia tylko jednego takieg
... 17-08-2022Wnioski mozna skladac w dowolnym momencie. Wystarczy sporzadzic je samodzielnie bez udzialu kreatora w aplikacji.
17-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
4 | |
2 | |
2 |