28-11-2022 15:48
Ktoś się orientuje, gdzie w apce mogę skonfigurować ustawienia dla widżetu (na telefonie z Androidem)?
Chciałbym móc zdecydować, czy widżet pokazuje mi kwotę wyrażoną w liczbach czy w procentach; no i oczywiście móc ustawić kwotę, do której będzie się odnosiła wartość procentowa.
29-11-2022 15:12
Saldo na widżecie prezentujemy tylko w formie procentowej. Możesz ustalić jaka kwota będzie u Ciebie wyrażona jako 100%. Zrobisz to bezpośrednio w aplikacji. Przed zalogowaniem kliknij na swoje konto i przytrzymaj chwilę. Pojawi się opcja Edytuj. Po wyborze opcji Zmień możesz określić jaka kwota będzie wyrażona jako maksymalna.
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |