Odpowiedz
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

Potwierdzan, nawet pokusiłem się o odinstalowanie i nowej konfiguracji nie jestem w stanie wykonac, po wpisaniu loginu crash, teraz nie mam nawe powiadomień o operacjach z karty i konta,Szanowne ING czy wiadomo kiedy będzie nowa wersja?
Odpowiedz
0 Lajków
Przemciol
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
24-07-2017
Wiadomość 11 z 16 (17 722 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

[ Edytowane ]

Udostępnienie kolejnej wersji z poprawkami, planujemy na poniedziałek 31.07.2017 r.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
358
99
12-10-2015
Wiadomość 12 z 16 (17 659 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

Brawo Wy. Przyznam że to bardzo przeszkadza, zwłaszcza jak się ma potwierdzanie operacji na mobilku Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
DaimonFrey
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
27-07-2017
Wiadomość 13 z 16 (17 560 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

Dodam ze problem występuje przy użytkowaniu iPhone 5s w betach 1,2,3 

Z aplikacja mbanku jest tak samo. 

Zdecydowalem się powrócić  do 10.3.3

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 16 (17 514 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

Potwierdzam działanie nowej appki na Beta 4 ! Emotikon: Szczęśliwy

kosmal
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
3
12-07-2017
Wiadomość 15 z 16 (17 397 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją w iOS 11 Beta 3

Dzisiejsza aktualizacja naprawiła błędy - iOS 11 beta 4 - działają wszystkie funkcje.

Odpowiedz
0 Lajków
nokio
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
24-07-2017
Wiadomość 16 z 16 (17 391 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie udało się pobrać danych WRP0000

Witam,
chciałam się dowiedzieć czy w ogóle są prowadzone jakieś prace w kierunku uruchomienia aplikacji dla każdego klienta? Mija już kolejny miesiąc kiedy nie mogę się zalogować do aplikacji na telefo

...

31-05-2020
Zmiana oprocentowania a harmonogram pożyczki

Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wpływu zmiany oprocentowania na nadpłatę pożyczki. Po ostatniej zmianie oprocentowania mój harmonogram nie uwzględnia kwoty nadpłaty... co się stało ze środkami? Poka...

31-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

Jeśli zamówiłeś kolejny kod aktywacyjny na naszej stronie internetowej, to wyślemy go pocztą na wskazany w systemie adres do korespondencji. 
Proszę, zadzwoń na naszą infolinią pod numerem +48 32 357

...

31-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy