Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Niedziałająca funkcja Mastercard w telefonie

Witam,

 

Od pewnego czasu nie mogę korzystać z funkcji Mastercard w telefonie. Gdy wchodzę w menu "Karty i Płatności telefonem" -> "Mastercard w telefonie", pokazuje mi się informacja o tym, że telefon nie spełnia wymagań. A telefon ma Androida wyższego niż 4.4 oraz obsługuje NFC.

Co może powodować, że pokazuje się ten komunikat? Czy jest jeszcze jakiś inny warunek, który telefon musi spełniać? Mastercard w telefonie używałem już chyba 2 miesiące bez problemu, a wspomniany problem powstał właściwie nagle, bez powodu i nawet nie jestem sobie w stanie przypomnieć, czy może wtedy była jakaś aktualizacja aplikacji czy coś innego, co mogłoby spowodować problem.

 

Korzystam z telefonu Sony Xperia Z3 z aktualnym  oprogramowaniem, system Android jest w wersji 6.0.1.

 

Pozdrawiam,
Grzegorz

Odpowiedz
0 Lajków
Grzeniu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-02-2018
Wiadomość 71 z 75 (23 827 wyświetleń)

Re.: Niedziałająca funkcja Mastercard w telefonie

Problem tkwił w fakcie, że mój telefon ma dostęp do funkcji root. Postąpiłem zgodnie z instrukcją w wątku na forum (odnośnik poniżej) i funkcja ponownie działa.

Uważam, że informacja o tym, że telefon nie może być zrootowany, by działała funkcja płatności, powinna zostać uwzględniona gdziekolwiek w informacjach w aplikacji, ale to tylko moja drobna sugestia.

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/Problem-z-aktywowaniem-quot-Mastercard-w-telefoni...

Odpowiedz
0 Lajków
Grzeniu
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
04-02-2018
Wiadomość 72 z 75 (23 780 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałająca funkcja Mastercard w telefonie

Grzeniu, cieszymy się, że możesz już skorzystać z karty Mastercard w telefonie. 
Na naszej stronie internetowej informujemy, że telefon powinien posiadać oryginalne oprogramowanie. 
Tę informację znajdziesz tutaj  w zakładce: Pytania i odpowiedzi  -> Jakie warunki muszę spełnić, aby zamówić Mastercard w telefonie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 73 z 75 (23 775 wyświetleń)

Re: Re.: Niedziałająca funkcja Mastercard w telefonie

Witam,

Nie chcę zakładać nowego wątku, bo mój problem jest bliźniaczo podobny do pozostałych osób, piszących w ramach tego tematu.
U mnie sytuacja wygląda tak:
- konto z lwem
- osoba pełnoletnia
- telefon Samsung A5 2017 z NFC
- oryginalny android 7.0
Przy składaniu dyspozycji założenia karty mastercard w telefonie, aplikacja długo wyświetlała loader (około 3 minut), po czym ją zamknąłem. Do tego czasu PIN był już nadany. Po restarcie apki karta była już widoczna w moim dostępnych formach płatności, ale była nieaktywna.
Kiedy próbuję ją aktywować, to dostaję komunikat "Funkcja niedostępna".
Próbowałem czyścić dane aplikacji Moje ING, potem ją odinstalowałem, zainstalowałem raz jeszcze, ale wciąż to samo.

Karta jest dodana, ale w jej szczegółach, w polu "przypisane telefony" widzę info "brak".

Sam już nie wiem co z tym zrobić. Jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
Stachuu87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-05-2018
Wiadomość 74 z 75 (22 441 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Stachuu87 Spróbuj jeszcze po zalogowaniu do Mojego ING usunąć urządzenie z zaufanych. Zrobisz to w zakładce: Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna. 
Następnie poprosimy Cię o ponowną aktywację aplikacji. Po nadaniu kodu PIN aktywuj kartę Mastercard w telefonie z poziomu pozycji: Karty i płatności telefonem.
Daj znać, czy się udało. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 75 z 75 (22 342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy