Od paru dni mam problem z Blikiem. Mianowicie niektóre numery zarejestrowane w systemie Blik pokazują się u mnie jako niedziałające. Jest to dziwne o tyle, że działa to tylko w jedną stronę i te same numery mogą wysyłać mi przelewy bez problemu, ja natomiast nie. Co mam z tym zrobić?
Przypuszczam, że odbiorcy nie mają przypisanych numerów telefonów do odbierania przelewów na telefon. Najlepiej, żeby to sprawdzili w swoich aplikacjach.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Chcę skorzystać z kredytu na budowę domu energooszczędnego, więc dokument potwierdzający warunek jest niezbędny. Jeśli kupujesz nowy/używany dom lub mieszkanie to musi Ci sprzedający dostarczyć takie ś...
Zmartwiłeś mnie tą charakterystka energetyczną - ciekawe, czy to każdorazowo wymagany dokument, bo nic takiego nie otrzymałam od sprzedających i nie było o tym mowy z doradcą.