Odpowiedz

Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Dobry wieczór, dzisiaj w aplikacji przyszło mi powiadomienie o treści „Prosimy o potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej”. Problem w tym, że żadnej płatności nie dokonywałam. Zobaczyłam powiadomienie po 7 minutach, więc do transakcji żadnej nie doszło, ale i tak sama sytuacja mnie zaniepokoiła.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (3 085 wyświetleń)

Re: Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w aplikacji lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Sprawdzimy szczegóły w systemie.

Przez Forum nie mamy takiej możliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak. 

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy