Odpowiedz

Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Dobry wieczór, dzisiaj w aplikacji przyszło mi powiadomienie o treści „Prosimy o potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej”. Problem w tym, że żadnej płatności nie dokonywałam. Zobaczyłam powiadomienie po 7 minutach, więc do transakcji żadnej nie doszło, ale i tak sama sytuacja mnie zaniepokoiła.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (1 992 wyświetleń)

Re: Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w aplikacji lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Sprawdzimy szczegóły w systemie.

Przez Forum nie mamy takiej możliwości.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 859 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy