04-10-2017 15:48
Nie dostaję powiadomień dla ROR w EUR.
W ustawieniach aplikacji nie ma tego konta nawet na liście dostępnych do włączenia powiadomień.
Dlaczego? To się zmieni?
05-10-2017 16:21
Powiadomienia PUSH wysyłamy tylko dla kont w PLN. Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii.
08-10-2017 08:15
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |