13-05-2025 07:58
Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania i kod jednorazowy.
Próbowałem kilkanaście razy, w różnych odstępach czasu (kod jest ważny 15 minut) i każdorazowo otrzymywałem info: "kod jednorazowy jest nieprawidłowy".
Proszę o pomoc.
04-06-2025 12:50
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zgłosimy sprawę technikom, by to wyjaśnić.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |