03-09-2022 15:00
04-09-2022 15:06
Komunikat, który opisujesz wskazuje, jakby to jednak inna forma płatności, niż nasza, była ustawiona w Twoim telefonie jako domyślna. Spróbuj wejść w telefonie w ustawienia i znajdź opcję odpowiadającą za metody płatności telefonem. Upewnij się, że masz tam ustawioną do płatności naszą aplikację. Jeżeli tak, a mimo to komunikat się powtarza, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą, jak to wygląda po naszej stronie.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |