Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Przy próbie aktywowania Płatności zbliżeniowych BLIK na nowym telefonie dostaję komunikat:

"Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie"

Kilka dni wcześniej na starszym telefonie udało się aktywować usługę i wykonać płatność, na nowym telefonie już się tego wykonać nie da, tel. z Android 12.

Odpowiedz
0 Lajków
MarekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2021
Wiadomość 1 z 4 (6 976 wyświetleń)

Re: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Prosimy, upewnij się, czy Twój telefon ma włączoną funkcję NFC oraz czy masz najnowszą wersję aplikacji - 4.2.0. Jeśli te wymagania są spełnione, a mimo tego nie możesz aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (6 895 wyświetleń)

Re.: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Mam to samo.
NFC włączone, aplikacja 4.2.0
Odpowiedz
0 Lajków
Lesia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (6 430 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Lesia w tej sprawie skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
582
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (6 375 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy