23-11-2021 22:58
Przy próbie aktywowania Płatności zbliżeniowych BLIK na nowym telefonie dostaję komunikat:
"Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie"
Kilka dni wcześniej na starszym telefonie udało się aktywować usługę i wykonać płatność, na nowym telefonie już się tego wykonać nie da, tel. z Android 12.
24-11-2021 23:20
Prosimy, upewnij się, czy Twój telefon ma włączoną funkcję NFC oraz czy masz najnowszą wersję aplikacji - 4.2.0. Jeśli te wymagania są spełnione, a mimo tego nie możesz aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
06-01-2022 05:10
07-01-2022 06:35
Lesia w tej sprawie skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to w systemie.
Sebal wszystko się zgadza koszt kredytu dokładnie taki sam , raczej stawiam na święty spokój . A czas pokaże na jak duże nadpłaty będzie mnie stać .No i świadomość ,że kilka latek do przodu jest mega
... 26-01-2023Ja teoretycznie mam przed sobą jeszcze ponad 300 rat... Natomiast przy podejsciu "mix"/"hybrydowym" wychodzi troche ponad 50 rat.
Wg moich obliczeń: mój koszt kredytu w "hybrydzie" wyjdzie nominalnie
... 26-01-2023Super sprawa ,ale jeśli zostało niewiele rat do spłaty .Ja mam jeszcze 237 , więc postanowiłam zrobić nadpłatę w lutym i skrócić okres kredytowania o 88 mc , następna nadpłata w listopadzie skracająca
... 26-01-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
3 | |
3 |