Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Przy próbie aktywowania Płatności zbliżeniowych BLIK na nowym telefonie dostaję komunikat:

"Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie"

Kilka dni wcześniej na starszym telefonie udało się aktywować usługę i wykonać płatność, na nowym telefonie już się tego wykonać nie da, tel. z Android 12.

Odpowiedz
0 Lajków
MarekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (193 wyświetleń)

Re: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Prosimy, upewnij się, czy Twój telefon ma włączoną funkcję NFC oraz czy masz najnowszą wersję aplikacji - 4.2.0. Jeśli te wymagania są spełnione, a mimo tego nie możesz aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
268
57
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (112 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata kredytu, skrócenie okresu kredytowania a zmiana oprocentowania.

Cześć,

Mam pytanie odnośnie nadpłaty kredytu hipotecznego a zmiany oprocentowania. Mam kredyt w którym oprocentowanie zmieniane jest co 6 miesięcy (kolejna zmiana w marcu 2022). Czy jeśli teraz nadpłac

...

27-11-2021
Re: Blokada konta oszczednościowego

Tak, rodzic może wycofać zgodę na samodzielne dysponowanie rachunkiem. Wtedy Ty przelewu nie wyślesz. Zgodę taką może rodzic wycofać/ wyrazić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej lub w nas

...

27-11-2021
Re: Huawey bez googla

Nie mamy jeszcze decyzji o udostępnieniu aplikacji w AppGallery. Cały czas analizujemy ten temat. Prosimy o cierpliwość

27-11-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy