Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Przy próbie aktywowania Płatności zbliżeniowych BLIK na nowym telefonie dostaję komunikat:

"Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie"

Kilka dni wcześniej na starszym telefonie udało się aktywować usługę i wykonać płatność, na nowym telefonie już się tego wykonać nie da, tel. z Android 12.

Odpowiedz
0 Lajków
MarekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2021
Wiadomość 1 z 4 (7 936 wyświetleń)

Re: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Prosimy, upewnij się, czy Twój telefon ma włączoną funkcję NFC oraz czy masz najnowszą wersję aplikacji - 4.2.0. Jeśli te wymagania są spełnione, a mimo tego nie możesz aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy to. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 855 wyświetleń)

Re.: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Mam to samo.
NFC włączone, aplikacja 4.2.0
Odpowiedz
0 Lajków
Lesia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (7 390 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie

Lesia w tej sprawie skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to w systemie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (7 335 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy