23-11-2021 22:58
Przy próbie aktywowania Płatności zbliżeniowych BLIK na nowym telefonie dostaję komunikat:
"Nie mogliśmy aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK na wybranym telefonie"
Kilka dni wcześniej na starszym telefonie udało się aktywować usługę i wykonać płatność, na nowym telefonie już się tego wykonać nie da, tel. z Android 12.
24-11-2021 23:20
Prosimy, upewnij się, czy Twój telefon ma włączoną funkcję NFC oraz czy masz najnowszą wersję aplikacji - 4.2.0. Jeśli te wymagania są spełnione, a mimo tego nie możesz aktywować Płatności zbliżeniowych BLIK, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
06-01-2022 05:10
07-01-2022 06:35
Lesia w tej sprawie skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69. Sprawdzimy to w systemie.
Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |