11-02-2022 14:41 | Edytowano: 11-02-2022 14:43
Witam,
czy ma ktoś z Was podobny problem, że aplikacja ING Księgowość na iPad’zie nie działa z klawiaturą magic keyboard?
PIN do aplikacji mogę wpisać za pomocą ww. klawiatury ale na tym przyjemność się kończy. W samej aplikacji w żadnym polu aplikacja nie reaguje na klawiaturę.
Zamknięcie aplikacji / wylogowanie się / uruchomienie ponownie iPad‘a nie wyeliminowało problemu.
Pozdrawiam,
Kamil
PS. Ten tekst oczywiście napisałem za pomocą ww. klawiatury.
11-02-2022 18:37
Skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami z działu ING Księgowość.
Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. Na tej podstawie przeanalizujemy temat z klawiaturą.
Specjaliści są dostępni pod numerem 32 357 88 77, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.
Do czasu wyjaśnienia korzystaj proszę z klawiatury w urządzeniu.
14-02-2022 12:23
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024