30-05-2018 17:58
31-05-2018 17:41
Przedstawiona przez Ciebie sytuacja może być związana z ustawieniami danego terminala płatniczego. Być może przed płatnością sprzedawca przez przypadek wybrał walutę płatności USD. Trudno mi jednoznacznie sprawdzić tę sytuację. Możesz do nas napisać przez Moje ING lub zadzwonić 32 357 00 12. Wtedy zobaczymy Twoją odrzuconą transakcję.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |