Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Witam, otóż aplikacja ING narzuca mi odgórnie zaktualizować ją w sklepie google play inaczej nie mogę w żaden sposób z niej korzystac, problem pojawia się gdy klikam zaktualizuj. W sklepie pokazuje sie informacja ''Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją''. Czy da się to jakość obejść, bądź moze zrobicie ponownie możliwość korzystania z aplikacji dla Androidów minimum 7.0? Wcześniej wszystko płynnie funkcjonowało, nie bylo zadnych problemów, narzucania aktualizacji, a teraz tylko mam możliwość korzystania z ing przez przeglądarke, i nie piszcie, żeby kupić nowy telefon z wyższym androidem bo to by była kpina z klienta.

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztof6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (5 291 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Masz ograniczone pole manewru. Możesz przenieść konto do banku, którego aplikacja wspiera jeszcze Twoją wersję Androida. Nieliczyłbym na to, że bank zmieni zdanie w tej sprawie i obniży wymagania.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak. 

07-11-2025
Re: Awaria wpłatomatu

Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy