01-11-2023 14:53
Witam, otóż aplikacja ING narzuca mi odgórnie zaktualizować ją w sklepie google play inaczej nie mogę w żaden sposób z niej korzystac, problem pojawia się gdy klikam zaktualizuj. W sklepie pokazuje sie informacja ''Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją''. Czy da się to jakość obejść, bądź moze zrobicie ponownie możliwość korzystania z aplikacji dla Androidów minimum 7.0? Wcześniej wszystko płynnie funkcjonowało, nie bylo zadnych problemów, narzucania aktualizacji, a teraz tylko mam możliwość korzystania z ing przez przeglądarke, i nie piszcie, żeby kupić nowy telefon z wyższym androidem bo to by była kpina z klienta.
09-11-2023 14:36
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |