Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Witam, otóż aplikacja ING narzuca mi odgórnie zaktualizować ją w sklepie google play inaczej nie mogę w żaden sposób z niej korzystac, problem pojawia się gdy klikam zaktualizuj. W sklepie pokazuje sie informacja ''Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją''. Czy da się to jakość obejść, bądź moze zrobicie ponownie możliwość korzystania z aplikacji dla Androidów minimum 7.0? Wcześniej wszystko płynnie funkcjonowało, nie bylo zadnych problemów, narzucania aktualizacji, a teraz tylko mam możliwość korzystania z ing przez przeglądarke, i nie piszcie, żeby kupić nowy telefon z wyższym androidem bo to by była kpina z klienta.

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztof6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 560 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Masz ograniczone pole manewru. Możesz przenieść konto do banku, którego aplikacja wspiera jeszcze Twoją wersję Androida. Nieliczyłbym na to, że bank zmieni zdanie w tej sprawie i obniży wymagania.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Proszę też pomyśleć o „prostej spółce akcyjnej”

Dzięki serdeczne!

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy