Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Witam, otóż aplikacja ING narzuca mi odgórnie zaktualizować ją w sklepie google play inaczej nie mogę w żaden sposób z niej korzystac, problem pojawia się gdy klikam zaktualizuj. W sklepie pokazuje sie informacja ''Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją''. Czy da się to jakość obejść, bądź moze zrobicie ponownie możliwość korzystania z aplikacji dla Androidów minimum 7.0? Wcześniej wszystko płynnie funkcjonowało, nie bylo zadnych problemów, narzucania aktualizacji, a teraz tylko mam możliwość korzystania z ing przez przeglądarke, i nie piszcie, żeby kupić nowy telefon z wyższym androidem bo to by była kpina z klienta.

Odpowiedz
0 Lajków
Krzysztof6
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 487 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości korzystania z aplikacji na Androidzie 7.0 przez najnowszą aktualizacje.

Masz ograniczone pole manewru. Możesz przenieść konto do banku, którego aplikacja wspiera jeszcze Twoją wersję Androida. Nieliczyłbym na to, że bank zmieni zdanie w tej sprawie i obniży wymagania.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 921 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy