Odpowiedz

Brak możliwości Aplikacji

Witam,

 

Mam problem z aktywacją aplikacji na telefonie. Mam andrida 6.0. Po wpisaniu odpowiednich danych mam komunikat "Użytkownik nie uprawniony do logowania" . Na komputerze nie mam żadnych problemów z logowaniem. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
DominikaKleczka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
03-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 166 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości Aplikacji

Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami pod numerem: 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 137 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy