Odpowiedz

Błąd w aplikacji 0000006

Dzień dobry, 

 

Od rana nie mogę wejść do zakładki kredyty w celu oddania dokumentów otrzymuje kod 0000006

Odpowiedz
0 Lajków
kwamat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (3 096 wyświetleń)

Re: Błąd w aplikacji 0000006

Aktualnie zakładka Moje wnioski kredytowe powinna działać prawidłowo. Prosimy sprawdź ją jeszcze raz. W przypadku kłopotów napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 014 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualiz...

27-03-2025
Re.: Problem z otwieraniem i logowaniem się przez przeglądarkę Edge i chrome

Radzę spróbować zainstalować przeglądarkę Opera albo Firefox. W chrome miałam problemy z uruchamianiem się javaskrypt-ów banku.

27-03-2025
Długi proces decyzyjności

Chciałbym wyrazić swoje niezadowolenie z procesu kredytowania nieruchomość. Mija ponad 6 tygodnie od dostarczenia dokumentów, które w między czasie były uzupełnianie. Wczorajszy termin przyznania decy...

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy