13-12-2017 09:19
Jeżeli Twoje konta firmowe są dostępne w Moim ING, możesz również korzystać z aplikacji Moje ING mobile.
19-12-2017 20:51
I jak działa Ci ta aplikacja ?
19-01-2018 14:26 | Edytowano: 19-01-2018 14:27
"Jeżeli Twoje konta firmowe są dostępne w Moim ING, możesz również korzystać z aplikacji Moje ING mobile. "
Proszę sobie ze mnie nie żartować - tak jest dopiero od niedawna - walczyliśmy o to długi czas a z tej wypowiedź wskazuje na to, ze ten fakt jest taki oczywisty!
19-01-2018 14:28
"I jak działa Ci ta aplikacja ?"
Działa ale nie bez problemów - nie da się np. zatwierdzać przelewu - mimo że system bardzo chce pojawia się brak uprawnień. Ale to już problem na nowy temat
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |