69 godzin niedostępności i niecały tydzień później znów problemy z logowaniem do ING Makler. Czy rozpisaliście już przetarg na nowego operatora backendu?
Panie Darku z ING, a jak już naprawcie wszystko, to oczywiście możemy się spodziewać wyczerpującego post-mortem z awarii z informacjami, co poszło nie tak, a także co najmniej kilkumiesięczne zwolnienie z opłat maklerskich w ramach przeprosin?
Zawsze przepraszacie, ale poprawy w jakości zdalnych usług maklerskich nie widać. Jesteście bankiem -- w dzisiejszych czasach powinniście mieć SLA na poziomie 99,99%. A nie co kilka tygodni odcinać ludzi od dostępu do usług w dni robocze.
Drogi ING Banku: może czas zrezygnować ze świadczenia usług maklerskich przez aplikację, skoro od kilku lat macie regularne problemy z jej działaniem? Przecież to jest kpina z ludzi. Informujecie, że dostęp do konta wróci o 8:00. Jest 8:27 i nie wiadomo, co się dzieje i kiedy wróci dostęp - czy za 5 minut, czy za 5 godzin. Komunikatów nowych brak, konto maklerskie jest odpięte od konta bankowego i