04-06-2025 16:53
05-06-2025 18:33
W opisanej przez Ciebie sprawie prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowane (czat w aplikacji lub nasz infolinia - 32357 00 69). Tutaj nie mamy dostępu do danych klientów.
Ponieważ sprawdziliśmy, że sam proces zakładania loty działa poprawnie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025