27-09-2016 08:25
Witam wyjasni mi ktos dlaczego mam blokady i tak wpobierane wysokie prowizje za wyplacanie euro z bankomatu w holandii i przelewanie euro z przewalutowaniem na polskie konto ?
27-09-2016 08:47
Naliczona wyższa prowizja za wypłatę kartą Maestro Euro spowodowana jest błędem w rozliczeniu transakcji. Pracujemy nad jak najszybszym zwrotem błędnie pobranych kwot.
Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.
27-09-2016 11:16
28-09-2016 11:42 | Edytowano: 28-09-2016 11:46
Na bieżąco będziemy korygowali błędnie naliczone prowizje na rachunkach. Obserwuj swoje konto.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |