Płatności

Odpowiedz

problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,

Kilka dni temu przesiadłam się na nowy telefon, Samsung S20, i od tego momentu nie mogę płacić telefonem (karta Visa). Dodam, że NFC jest włączone, aplikacja ING Mobile jest domyślną do płatności telefonem, ekran zawsze odblokowany przy próbie płatności. Na wszelki wypadek dezaktywowałam płatność kartą w telefonie i chciałam ją aktywować na nowo (jako swojego rodzaju reset), jednak to także nie zadziałało. Za to wyskakuje komunikat "Nie aktywowaliśmy płatności. Spróbuj później w szczegółach karty". I tak w kółko. Wyłączenie i włączenie telefonu również nic nie dało Emotikon: Szczęśliwy Proszę o informację co jeszcze mogę zrobić, by płatność kartą w telefonie zadziała.

Odpowiedz
0 Lajków
k_lenses
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 578 wyświetleń)

Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją sytuację. Możemy to zrobić jak skontaktujesz się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 524 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Karta kredytowa

Proszę o pomoc. Pracodawca spóźnia się z wypłatą i dlatego spłacę kartę kredytową z opóźnieniem 1 dniowym. Co w takiej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie

03-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.

Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t

...

03-01-2025
Re.: Wniosek o leasing operacyjny

Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.

03-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy