06-03-2018 19:15
Pomimo ustawień automatyczna spłata zadłużenia automat nie zadziałał. Środki nie zostały zaksięgowane na rachunku karty kredytowej pomimo tego że wystarczająca ilość środków pieniężnych widniała na rachunku. Spłata została dokonana ręcznie w całości w dniu następnym wymaganym dniu spłaty zadłużenia. Czy zostaną mi naliczone odsetki???
06-03-2018 19:19
Opisz całą sytuacje w wiadomości do banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej, sekcji wiadomości.
Zatytuuj wiadomość „reklamacja” i podaj w niej odpowiednie kwoty i doaty oraz końcówkę numeru karty, której problem dotyczył.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |