02-11-2017 07:07
Dziękuje za informacje.
Potwierdza to przypadki gdy wpisujemy dane karty innej niż kredytowa, a taką właśnie wymaga sprzedawca/usługodawca.
Na początku jest potwierdzenie, po czym przychodzi wiadomość, że nie można było dokonać sprzedaży/rezerwacji z powodu nieprawidłowych danych karty.
02-11-2017 07:08 | Edytowano: 02-11-2017 07:09
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |