Płatności

Odpowiedz

płatność online za granicą

Dzień dobry,
Posiadam konto Direct z kartą.
Chciałabym dowiedzieć się jakie są opłaty i dodatkowe prowizje za platnosc karta do rachunku w PLN, płatność online w walucie obcej, np. € lub $.

Serdecznie pozdrawiam,
Iga
Odpowiedz
0 Lajków
Iga
Iga
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2017
Wiadomość 1 z 3 (8 742 wyświetleń)

Re.: płatność online za granicą

Jeśli płatności będziesz dokonywała z Konta Direct pojawia się prowizja za przewalutowanie – 3% kwoty transakcji. Udostępniliśmy jednak możliwość podpięcia karty do konta walutowego. Na przykład, gdy posiadasz konto w USD i masz na nim dostępne pieniądze, a potrzebujesz zapłacić właśnie w tej walucie, możesz połączyć kartę Visa zbliżeniową z Kontem w USD. W ten sposób będziesz mogła uniknąć prowizji (3%) i transakcję zrealizujesz bezpłatnie.

 

 

-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 670 wyświetleń)

Re.: płatność online za granicą

Warto dodać, że konto walutowe jest darmowe i można je zasilać z konta PLN po przyzwoitym kursie, który jest bardziej opłacalny niż "przelicznik 3%".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (8 595 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy