Odpowiedz

Zmian wizerunku karty

Dzień dobry
Ostatnio zmieniłem wizerunek karty. I teraz jest pytanie jak ją aktywować. Próbowałem nią zapłacić i się nie da
Odpowiedz
0 Lajków
Max482
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 398 wyświetleń)

Re: Zmian wizerunku karty

[ Edytowane ]

Kartę możesz uaktywnić używając jej podczas płatności lub wypłaty w bankomacie. Powinieneś podać kod PIN jaki miałeś ustalony do poprzedniej karty. 

Jeśli postępowałeś w ten sposób i się nie udało, proszę Cię o kontakt z nami przez czat w bankowości internetowej. Sprawdzimy to dla Ciebie.  Możesz także do nas zadzwonić - 32 357 00 12. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 352 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy