03-09-2019 22:38
04-09-2019 19:21 | Edytowano: 04-09-2019 19:22
Kartę możesz uaktywnić używając jej podczas płatności lub wypłaty w bankomacie. Powinieneś podać kod PIN jaki miałeś ustalony do poprzedniej karty.
Jeśli postępowałeś w ten sposób i się nie udało, proszę Cię o kontakt z nami przez czat w bankowości internetowej. Sprawdzimy to dla Ciebie. Możesz także do nas zadzwonić - 32 357 00 12.
Zapisaliśmy Twoje uwagi w temacie funkcjonalności Mojego ING. Jeśli podczas wpisywania numeru konta pojawia się kłopot, przeskakuje kursor, daj nam proszę znać na czacie przez Moje ING.
Zapiszemy zgłos
Dzień dobry,
Od ponad dekady jestem w ING i niemal od początku mam Smart Saver. Czy planowane jest podniesienie limitu 5000?
Pytam, bo już nie pamiętam kiedy ostatnio zwiększano tę kwotę. Nie chcę skła
... 09-12-2023Obecnie problem zniknął. Logowanie kodem U2F do ING przebiega podobnie jak na kompie - przyłóż -> pin -> przyłóż i jak na razie wychodzi na to, że zostało to naprawione.
08-12-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |