27-03-2025 12:30
Witam serdecznie, ma bardzo dziwny przypadek, wręcz nie logiczny. W dniu 27.03.2025 księgowa w mojej pracy wysłał o godzinie 7:00 z banku PKO SA wypłatę na konto pracowników. Problem polega na tym, że kilka osób ma konto w ING i ja również. O godzinie 11;00 każdy z nich otrzymał przelew na konto, a Ja po raz kolejny w tym roku nie dostałem w tym samym czasie wypłaty pomimo tego że mamy ten sam bank. W ubiegłym miesiącu dostałem dopiero dzień później przed godziną 10;00. Dlaczego tak się dzieje? przecież to nie logiczne? Jeżeli przelew do wszystkich wychodzi o tej samej godzinie, to jako to możliwe że oni maja ten sam bank dostają przelew a ja nadal nie? ING przetrzymuje środki na koncie?
28-03-2025 12:48
Sesje przychodzące w PLN realizujemy w dni robocze o 11:00, 15:00 i 17:30. Żeby to dla Ciebie wyjaśnić, zgłoś proszę reklamację na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, lub nadawca przelewu może zlecić prześledzenie przelewu w swoim banku, by to sprawdzić.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 3 |