Odpowiedz

Wypłata na konto ING

Witam serdecznie, ma bardzo dziwny przypadek, wręcz nie logiczny. W dniu 27.03.2025 księgowa w mojej pracy wysłał o godzinie 7:00 z banku PKO SA wypłatę na konto pracowników. Problem polega na tym, że kilka osób ma konto w ING i ja również. O godzinie 11;00 każdy z nich otrzymał przelew na konto, a Ja po raz kolejny w tym roku nie dostałem w tym samym czasie wypłaty pomimo tego że mamy ten sam bank. W ubiegłym miesiącu dostałem dopiero dzień później przed godziną 10;00. Dlaczego tak się dzieje? przecież to nie logiczne? Jeżeli przelew do wszystkich wychodzi o tej samej godzinie, to jako to możliwe że oni maja ten sam bank dostają przelew a ja nadal nie? ING przetrzymuje środki na koncie?

Odpowiedz
0 Lajków
Arkadiokotek99
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-03-2025
Wiadomość 1 z 2 (1 100 wyświetleń)

Re.: Wypłata na konto ING

Sesje przychodzące w PLN realizujemy w dni robocze o 11:00, 15:00 i 17:30. Żeby to dla Ciebie wyjaśnić, zgłoś proszę reklamację na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, lub nadawca przelewu może zlecić prześledzenie przelewu w swoim banku, by to sprawdzić.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
218
44
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 043 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy