- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Visa w Czarnogórze
17-09-2016 18:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Pomimo posiadania środków na koncie (w PLN) będąc w Czarnogórze nie jestem w stanie wypłacić pieniędzy z bankomatu ani zapłacić w żadnym sklepie. Najdziwniejszy wydaje się komunikat, który niezależnie od kwoty mówi :"brak środków na koncie".
Jakiś pomysł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-09-2016 18:58
Re.: Visa w Czarnogórze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adik87 Skontaktuj się niezwłocznie z infolinią kart naszego banku pod numerem 32 357 00 12. Po krótkiej weryfikacji tożsamości nasi doradcy sprawdzą co może być powodem odrzucenia transakcji. Możesz również sprawdzić czy dla Twojej karty płatniczej zostały ustalone limity transakcyjne dla płatności za granicą. Wystarczy, że w swojej bankowości elektronicznej wejdziesz w Moje finanse > wybierz odpowiednią kartę płatniczą > Limity transakcyjne. Jeżeli limit dla transakcji za granicą nie jest wystarczający to bardzo łatwo możesz go zmienić. Zmiany możesz również dokonać podczas rozmowy telefonicznej z naszą infolinią.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość