17-09-2016 18:42
Witam.
Pomimo posiadania środków na koncie (w PLN) będąc w Czarnogórze nie jestem w stanie wypłacić pieniędzy z bankomatu ani zapłacić w żadnym sklepie. Najdziwniejszy wydaje się komunikat, który niezależnie od kwoty mówi :"brak środków na koncie".
Jakiś pomysł?
17-09-2016 18:58
@Adik87 Skontaktuj się niezwłocznie z infolinią kart naszego banku pod numerem 32 357 00 12. Po krótkiej weryfikacji tożsamości nasi doradcy sprawdzą co może być powodem odrzucenia transakcji. Możesz również sprawdzić czy dla Twojej karty płatniczej zostały ustalone limity transakcyjne dla płatności za granicą. Wystarczy, że w swojej bankowości elektronicznej wejdziesz w Moje finanse > wybierz odpowiednią kartę płatniczą > Limity transakcyjne. Jeżeli limit dla transakcji za granicą nie jest wystarczający to bardzo łatwo możesz go zmienić. Zmiany możesz również dokonać podczas rozmowy telefonicznej z naszą infolinią.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |