Płatności

Odpowiedz

Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Czy ktoś może udzielić informacji dlaczego zapłacenie rachunku kartą w punkcie obsługi klienta Inpost ma status "wypłata gotówki" zamiast "płatność kartą". Przecież płacąc w punkcie Inpost kartą nie korzystam z bankomatu jak sugerowałby status "wypłata gotówki".

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 1 z 6 (9 037 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Proszę o kontakt z punktem In Post w którym taka transakcja była realizowana. My rozliczamy transakcje na podstawie informacji, które otrzymaliśmy bezpośrednio od danego usługodawcy. Sposób realizowania danej dyspozycji, jest ściśle uzależniony od nich.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (8 941 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Czyli płacąc w sklepie kartą, transakcja bezgotówkowa może zostać zakwalifikowana jako wypłata gotówki? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 3 z 6 (8 858 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Nie, płatność kartą np. za zakupy w sklepie stacjonarnym jest traktowana jako transakcja bezgotówkowa, nie jako wypłata gotówki.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (8 856 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Otóż to - czyli bank w ogóle nie weryfikuje jakiego typu transakcja tak naprawdę miała miejsce, pomimo tego, że zarówno w punkcie InPost jak i sklepie płacę w ten sam sposób kartą. Wychodzi na to, że płacąc w InPost skorzystałem z bankomatu i wypłaciłem gotówkę, co przecież nie miało miejsca.

Odpowiedz
0 Lajków
art
art
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-01-2016
Wiadomość 5 z 6 (8 740 wyświetleń)

Re.: Punkt Obsługi Klienta InPost - płatność kartą

Proszę o kontakt bezpośrednio z InPost w celu wyjaśnienia co jest powodem zakwalifikowania Twojej transakcji jako wypłaty gotówki.

 

Możesz również złożyć reklamację w banku:

 

  • przez ING BankOnLine: Wiadomości->Nowa wiadomość, jako Rodzaj wiadomości proszę wybrać Reklamacja,
  • za pośrednictwem formularza na stronie banku,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 62/800 163 012 (pon.-pt.: 8.00 -19.00),
  • w najbliższej placówce banku.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (8 583 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.

07-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani

...

07-03-2025
Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

W dniu dzisiejszym ok. 1 w nocy dokonywana była wpłata we wpłatomacie przy placówce ING używając metody BLIK.

 

Wpłacane łącznie było 200 tys zł, jednak pod sam koniec wyskoczył komunikat że jeden z ban

...

07-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy