Płatności

Odpowiedz

Podwójnie pobrana opłata

Witam

Mam problem ponieważ booking pobrał mi 2 razy opłatę za nocleg. Pierwsza opłata była z blokadą 21.08 i pieniędzy nie ma na koncie. Druga opłata jest z dzisiaj 23.08 bez blokady i również nie ma pieniędzy. Za bardzo nie wiem jak rozwiązać ten problem czekam na informacje z bookingu ale jestem cała nerwowa i może tutaj znajdę jakieś rozwiązanie. Bardzo proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
mvjv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 789 wyświetleń)

Re: Podwójnie pobrana opłata

Sprawdź proszę, czy nadal ta blokada utrzymuje się na Twoim koncie. 
Jeśli nadal ją widzisz, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. 
Sprawdzimy Twoje konto i przekażemy więcej szczegółów 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 736 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Używam serwerów DNS NextDNS nextdns.io 

Problem jest powtarzalny i znika po dodaniu *.ingbankslaski.d2.sc.omtrdc.net do wyjątków, ale chyba nie o to chodzi.

Problemem jest dlaczego jakieś dane aplikacja

...

22-02-2024
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Do przeanalizowania tej sytuacji prosimy, napisz nam z jakiego oprogramowania do blokowania domen korzystasz? 

22-02-2024
Re: Re.: ING księgowość ostrzeżenie przed użytkowaniem

Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu. 

22-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy