Płatności

Odpowiedz

Podwójnie pobrana opłata

Witam

Mam problem ponieważ booking pobrał mi 2 razy opłatę za nocleg. Pierwsza opłata była z blokadą 21.08 i pieniędzy nie ma na koncie. Druga opłata jest z dzisiaj 23.08 bez blokady i również nie ma pieniędzy. Za bardzo nie wiem jak rozwiązać ten problem czekam na informacje z bookingu ale jestem cała nerwowa i może tutaj znajdę jakieś rozwiązanie. Bardzo proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
mvjv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 250 wyświetleń)

Re: Podwójnie pobrana opłata

Sprawdź proszę, czy nadal ta blokada utrzymuje się na Twoim koncie. 
Jeśli nadal ją widzisz, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. 
Sprawdzimy Twoje konto i przekażemy więcej szczegółów 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 197 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy