Płatności

Odpowiedz

Podwójnie pobrana opłata

Witam

Mam problem ponieważ booking pobrał mi 2 razy opłatę za nocleg. Pierwsza opłata była z blokadą 21.08 i pieniędzy nie ma na koncie. Druga opłata jest z dzisiaj 23.08 bez blokady i również nie ma pieniędzy. Za bardzo nie wiem jak rozwiązać ten problem czekam na informacje z bookingu ale jestem cała nerwowa i może tutaj znajdę jakieś rozwiązanie. Bardzo proszę o pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
mvjv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 476 wyświetleń)

Re: Podwójnie pobrana opłata

Sprawdź proszę, czy nadal ta blokada utrzymuje się na Twoim koncie. 
Jeśli nadal ją widzisz, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie: 32 357 00 69. 
Sprawdzimy Twoje konto i przekażemy więcej szczegółów 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
525
114
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 423 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew ING na Revolut Litwa

Standardowy czas przelewu na Litwę, która znajduje się na terenie jednolitego obszaru płatności SEPA to 1 dzień roboczy (dzień księgowania + 1 dzień roboczy). To, kiedy płatność się zaksięguje, zależy

...

07-06-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Zasady skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie są takie same w usłudze Moje ING i w oddziale banku.
Różnica polega jednak na czasie potrzebnym do przygotowania aneksu (obecnie około 5 dni roboczych)

...

07-06-2023
Re: Dołączenie do kredytu

Przy dołączeniu do kredytu nie badamy ponownie zdolności kredytowej. W oddziale do podpisania będzie tylko aneks - płatny 200 zł.

Ważna jest czy akt notarialny przeniesienia własności (ten ostateczny

...

07-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy