Płatności

Odpowiedz

Płatność kartą VISA za granicą (UK)

Witam

 

Podłączyłem dzisiaj konto walutowe w GBP pod swoją kartę VISA, przelałem na nie kwotę 70 GBP. Transakcja została zrealizowana bo widzę u siebie na koncie podpięte "ROR w Walucie". Poszedłem wykonać płatność bezgotówkową do sklepu, zapłaciłem 43,98 GBP, przychodzę do domu sprawdzam konto a pieniądzę pobrało mi z konta z wykłego o co chodzi?  Wyczytałem że przecież ma to pobierać automatycznie jeśli sa środki na walutowym. Teraz zostało mi niepotrzebne 70 gbp na walutowym i jak bym chciał je przelać z powrotem to tylko stracę ponad 20 zł przez kurs.

 

Dlaczego to nie działa?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
kyjoz18
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2017
Wiadomość 1 z 3 (12 292 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą VISA za granicą (UK)

Aby sprawdzić przebieg transakcji prosimy napisz do nas przez swoją bankowość internetową (Wiadomości -> Napisz wiadomość).

Warto pamiętać, że niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcemy zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (12 243 wyświetleń)

Re.: Płatność kartą VISA za granicą (UK)

No tak, ale mowa w informacjach jest, że po ustawieniu karty i dodaniu jej do konta GBP, przy transakcji karta sama rozpozna, z którego rachunku ma być realizowana transakcja (według waluty). Przykład opisanego problemu wskazuje, że tak nie jest.

Informacje o Dynamic Currency Conversion wyczytałem dopiero tutaj.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (12 067 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat źle policzył pieniądze

W dodatku, z tego co widzę na forum nie jestem jedyną osobą, której się przytrafiła podobna sytuacja. Jak widać więc zdarzają się takie sytuacje, nie może być tak, że wpłatomat sobie zjada 2tys., a ba...

15-11-2024
Wpłatomat źle policzył pieniądze

Dnia 7.11.2024 dokonywałam wpłat w bankomacie Skierniewice, ul. Wyszyńskiego 13/15. Miałam naszykowane 3 pliki banknotów: 5300zl, 10 000zl i 10 000zl. 5300zl wpłaciłam pierwsza wpłata, a następnie wło...

15-11-2024
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy