13-06-2017 15:15
Witam
Podłączyłem dzisiaj konto walutowe w GBP pod swoją kartę VISA, przelałem na nie kwotę 70 GBP. Transakcja została zrealizowana bo widzę u siebie na koncie podpięte "ROR w Walucie". Poszedłem wykonać płatność bezgotówkową do sklepu, zapłaciłem 43,98 GBP, przychodzę do domu sprawdzam konto a pieniądzę pobrało mi z konta z wykłego o co chodzi? Wyczytałem że przecież ma to pobierać automatycznie jeśli sa środki na walutowym. Teraz zostało mi niepotrzebne 70 gbp na walutowym i jak bym chciał je przelać z powrotem to tylko stracę ponad 20 zł przez kurs.
Dlaczego to nie działa?
Pozdrawiam
14-06-2017 16:26
Aby sprawdzić przebieg transakcji prosimy napisz do nas przez swoją bankowość internetową (Wiadomości -> Napisz wiadomość).
Warto pamiętać, że niektóre bankomaty oraz terminale płatnicze oferują możliwość wybrania opcji o nazwie Dynamic Currency Conversion. Pozwala ona na wykonanie transakcji w walucie kraju, w którym wydana jest karta, czyli np. w PLN. Dlatego też, jeśli chcemy zapłacić kartą bezpośrednio z konta walutowego należy tę opcję pominąć – w przeciwnym razie płatność rozliczona zostanie na koncie osobistym w PLN.
19-06-2017 13:07
No tak, ale mowa w informacjach jest, że po ustawieniu karty i dodaniu jej do konta GBP, przy transakcji karta sama rozpozna, z którego rachunku ma być realizowana transakcja (według waluty). Przykład opisanego problemu wskazuje, że tak nie jest.
Informacje o Dynamic Currency Conversion wyczytałem dopiero tutaj.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |