04-04-2017 11:04
Od wczoraj występuje problem z płatnością dotpay z ING. Jak długo to będzie trwało? Brak jest możliwości dokonania intenetowej płatności przy pomocy serwisu dotpay. Po zalogowaniu do rachunku bankowego pojawia się komunikat, iż nie udało się pobrać danych i należy spróbować ponownie. Kolejne próby są nieudane.
W dniu wczorajszym podejmowałam próbę ok. 15 razy zanim w końcu udało mi się zapłacić.
W dniu dzisiejszym problem znowu się pojawił.
04-04-2017 13:06
Przez forum nie będę mógł sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Proszę, wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. Zweryfikujemy to.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |