Odpowiedz

PŁATNOŚĆ DOTPAY

Od wczoraj występuje problem z płatnością dotpay z ING. Jak długo to będzie trwało? Brak jest możliwości dokonania intenetowej płatności przy pomocy serwisu dotpay. Po zalogowaniu do rachunku bankowego pojawia się komunikat, iż nie udało się pobrać danych i należy spróbować ponownie. Kolejne próby są nieudane.

W dniu wczorajszym podejmowałam próbę ok. 15 razy zanim w końcu udało mi się zapłacić.

W dniu dzisiejszym problem znowu się pojawił.

Odpowiedz
0 Lajków
Jonat
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (6 578 wyświetleń)

Re.: PŁATNOŚĆ DOTPAY

Przez forum nie będę mógł sprawdzić Twojego zgłoszenia. 

Proszę, wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. Zweryfikujemy to.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 568 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy