04-04-2017 11:04
Od wczoraj występuje problem z płatnością dotpay z ING. Jak długo to będzie trwało? Brak jest możliwości dokonania intenetowej płatności przy pomocy serwisu dotpay. Po zalogowaniu do rachunku bankowego pojawia się komunikat, iż nie udało się pobrać danych i należy spróbować ponownie. Kolejne próby są nieudane.
W dniu wczorajszym podejmowałam próbę ok. 15 razy zanim w końcu udało mi się zapłacić.
W dniu dzisiejszym problem znowu się pojawił.
04-04-2017 13:06
Przez forum nie będę mógł sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Proszę, wyślij nam wiadomość przez bankowość internetową. Zweryfikujemy to.
Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl
... 12-03-2025Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt
... 12-03-2025Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |