Odpowiedz

Konto walutowe

Witam,
Przy wypłacie z bankomatu w Portugalii kwoty 200 euro pobrało mi z konta dodatkowo 30 euro. Nie jest to pierwsza taka sytuacja. Co z tym powinnam zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
DORA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-10-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 618 wyświetleń)

Re: Konto walutowe

Powodem takiej sytuacji może być wybranie opcji automatycznego przeliczenia kwoty wypłaty z EUR na PLN po kursie właściciela bankomatu. Jednak przez forum nie będziemy mogli tego sprawdzić. Skontaktuj się z nami, proszę:

 

  • za pośrednictwem bankowości internetowej: Wiadomości - Napisz wiadomość,
  • telefonicznie: 32 357 00 12.

 

Sprawdzimy szczegóły tej wypłaty. 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 585 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy