09-01-2021 10:14 | Edytowano: 09-01-2021 10:14
@KarolinaMwłaśnie że stosujecie. Dzisiaj znowu to samo - i pozycja nie jest na szaro. Pobrana 2 razy kwota na ponad 300 euro, a wy się wybielacie jakimiś kodami autoryzacyjnymi, że to błąd po stronie dostawcy usługi. 8 raz w ciągu 4 miesięcy. Naprawdę, żal. Rezygnuję z takiego banku, który notorycznie okrada mnie z pieniędzy na 8 dni, bo widzi, że kwota jest spora i ma czym obrócić. Ludzie, uważajcie na ten bank. Odrzadzam!!! Zarówno jako osoba prywatna jak i przedsiębiorca.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |