Odpowiedz

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Adam7419 Zdajemy sobie sprawię z tego, że nie ma banku idealnego. Słuchamy głosów klientów i staramy się wprowadzać nowe funkcje oraz rozwiązania, żeby sprostać ich oczekiwaniom. Nie mogę zgodzić się z Twoją informacją, ponieważ na samej stronie mBanku podają inną informację. Proszę więc, żebyś nie wprowadzał innych użytkowników naszego forum w błąd. Informacja z FAQ mBanku poniżej:

 

https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/pytania-i-odpowiedzi/platnosci-i-wyplaty-karta/

Nie mogę pobrać potwierdzenia płatności kartą, dlaczego?

Jeśli w historii operacji przy transakcji, dla której chcesz pobrać potwierdzenie, widzisz ikonę karty z kłódką,  jest to transakcja nierozliczona. Blokujemy kwotę do czasu, gdy otrzymamy od sprzedawcy potwierdzenie płatności. Dla takich transakcji, nie możesz pobrać potwierdzenia.

Na rozliczenie płatności przez sklep czekamy:

*do 7 dni - zakupy w sklepach lub
*do 14 dni - zakupy w Internecie.
Gdy otrzymamy rozliczenie, transakcja w historii operacji będzie widoczna jako ikona karty bez kłódki. Wtedy będziesz mógł pobrać potwierdzenie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 11 z 15 (11 338 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

[ Edytowane ]

Mam konto w mBanku, wszystkie płatności płacę przez Moje Usługi, i każda płatność jest na historii (nie zablokowanych transakcjach) od razu, może i ona jest również w zablokowanych transakcjach, ale ja mam wgląd od razu w historii rachunku i mogę natychmiast po transakcji dokonać wydruku potwierdzenia. Ostatnio to robiłem zaraz po dokonaniu płatności za energie elektryczną. Nie miałem z tym żadnego problemu 

 

Właśnie otworzyłem konto w ING i już je chciałem zamknąć, niestety nie mogłem bo jest weekend zrobię to w poniedziałek. A ty moderatorze, może zacznij słuchać tej społeczności co piszę i czego oczekuje, a nie wdawać się w zbędne utarczki słowne, to może takich jak ja którzy otwarli konto i je zamykają po jednym dniu będzie mniej.

Odpowiedz
0 Lajków
Adam7419
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
03-01-2021
Wiadomość 12 z 15 (11 335 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

Tu już nawet nie chodzi o wydrukowanie potwierdzenia, ale o widoczność transakcji w historii po dokonaniu tej transakcji. Miałem konto jeszcze w dawnym BZWBK i tam to rzeczywiście wyglądało w ten sposób, że po dokonaniu transakcji kartą kwota środków była pomniejszona o wartość transakcji, a sama transakcja była widoczna w ustawieniach karty w blokadach, jakby tego było mało BZWBK przez jakiś czas blokował podwójną wartość transakcji na kilka godzin gdy transakcja była księgowana, ale to się chyba już zmieniło. I rzeczywiście było to irytujące, ale w mBanku transakcje kartą są widoczne natychmiast w historii pomimo tego, że nie są jeszcze rozliczone 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam7419
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
03-01-2021
Wiadomość 13 z 15 (11 331 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

@Adam7419 Moje Usługi jest dodatkowym serwisem transakcyjnym do opłacania rachunków. Nasi klienci również mogą korzystać z innych rozwiązań, ale tutaj padło pytanie o standardową fizyczną płatność kartą i możliwość pobrania potwierdzenia transakcji. Słuchamy swojej społeczności, ale naszym zadaniem jest udzielanie prawidłowych odpowiedzi i kontrolowanie tych, które zamieszczają inni użytkownicy. Płatności kartą u nas również są od razu widoczne w historii transakcji. Przy takiej transakcji najpierw widnieje dopisek Blokada, a po rozliczeniu transakcji przez odbiorcę ten dopisek znika i można pobrać potwierdzenie. Nie można od razu pobrać potwierdzenia, gdy transakcja jest zablokowana.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 14 z 15 (11 328 wyświetleń)

Re: BLOKADA NA RACHUNKU

[ Edytowane ]

Jeszcze odniosę się do Pańskiej wypowiedzi o tym że nie ma banków doskonałych. To prawda, niestety jeżeli bank reklamuje się, ze jest najnowocześniejszym bankiem, że ma najlepsze rozwiązania dotyczące organizacji finansów to, to zobowiązuje. Niestety nie ma, powiem więcej rozwiązania w ING są dalekie do standardów w innych bankach (nie wszystkich) A tym samym jest to wprowadzanie ludzi w błąd. 

 

Gdyby moderator, mógł mi podać co takiego nowoczesnego jest w ING czego nie ma gdzie indziej? to będę wdzięczny.

 

No chyba że chodzi o tego robota do obsługi klienta, którego dzisiaj pytałem gdzie znajduje się konto funduszowe bo nie umiałem znaleźć, otrzymałem odpowiedź z zapytanie, czy potrzebuje leasingu?

Przeszedłem na swoje konto w Mbanku o godzinie 3 nad ranem, wszedłem w chat i co widzę? Dzień dobry Pani taka i taka w czym mogę pomóc? To jest ta różnica. Pani doradca w mBanku może nie była aż tak nowoczesna, i rozpoczęła chat od Dzień dobry, a nie cześć 

Odpowiedz
0 Lajków
Adam7419
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
03-01-2021
Wiadomość 15 z 15 (11 326 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy