12-01-2020 14:30
13-01-2020 09:09
13-01-2020 09:24
@Kempes86 przekazałam numer Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. Postaramy się w miarę możliwości przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji.
13-01-2020 09:45
13-01-2020 09:53
Nie jestem w stanie tego podać. Zgłaszając reklamację otrzymałeś maksymalny termin jej rozpatrzenia. Postaramy się zakończyć ją najszybciej jak będzie to możliwe
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |