Odpowiedz

Wplatomat

Hej, dziś wpłatomat zjadł mi moje oszczędności oddał kartę tylko. Nie wiem co robić. Proszę o przesłanie sprawy aby jakoś ja spriorytetyzowac, żeby ktoś to przeliczył i oddał mi środki szybko. To wszystko co miałem.... Nie wiem sam co robić. 006653/092022 to numer reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
ksiazepolkrwi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 388 wyświetleń)

Re: Wplatomat

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Już wysłałam prośbę do odpowiedniego działu. Mam nadzieję, że uda się szybko ją rozwiązać. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 386 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy