Odpowiedz

Wpłatomat zjadł mi odzczędności.

Niedawno w wieku 17 lat zakładałem sobie konto w ING na dzień dobry pierwsza wpłata na konto zakończyła się tym, że wpłatomat pobrał pieniądze a ja nie zaksięgowałem żadnej wpłaty na koncie. Wydarzyło się to w Starachowicach na Bankowej 5
111228/112022 - nr reklamacji
To jest jakiś żart że mam czekać miesiąc na rozpatrzenie sprawy. To jest aż 3400 zł. Co to ma znaczyć w ogóle.
Odpowiedz
0 Lajków
Michalo00092
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-11-2022
Wiadomość 1 z 3 (1 915 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zjadł mi odzczędności.

 
Odpowiedz
0 Lajków
Michalo00092
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-11-2022
Wiadomość 2 z 3 (1 891 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zjadł mi odzczędności.

Przekazaliśmy Twoją wiadomość do działu reklamacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (1 823 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy