19-08-2019 09:03
19-08-2019 15:59
7 dni to standardowy czas na rozpatrzenie reklamacji. Natomiast zawsze staramy się wyjaśnić sprawę jak najszybciej, żebyście mieli dostęp do swoich pieniędzy. Proszę sprawdź, czy masz od nas wiadomość w sprawie reklamacji w bankowości internetowej. Mam nadzieję, że mimo tej sytuacji, Wasze wakacje będą udane ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |