27-08-2024 18:52
W dniu dzisiejszym córka wpłacała pieniądze na swoje konto we wpłatomacie w Lublińcu przy ul. Mickiewicza 28. Kwota 1150 została wpłacona, jednak po chwili weryfikacji na wpłatomacie pojawiła się informacja, iż wystąpił błąd. Karta została oddana, jednak pieniądze nie trafiły na konto. Córka - dodajmy, iż jest ona jeszcze nieletnia, zwróciła się po pomoc do Pań w oddziale, które stwierdziły, że do przetworzenia danych potrzebna jest osoba dorosła. Kiedy córka powiedziała, że może zadzwonić po rodzica Pani stwierdziła iż jest to niepotrzebne i ma zgłosić sprawę na infolinię. Rozumiem, iż mają Państwo wytyczne do zgłaszania reklamacji, ale niedopuszczalne jest, aby w takiej sytuacji pozostawić nieletnie dziecko samemu sobie i kazać mu załatwiać taką sprawę. Panie specjalistki z obsługi mogły chociaż trochę pomóc i poprowadzić "krok po kroku", co byłoby mniej stresujące dla dziecka, które jednak jest Państwa Klientem. W tej sytuacji zostało zupełnie zignorowane. Skoro dziecko samo nie może otworzyć konta to wg mnie nie ma prawa zgłaszać takich reklamacji, gdyż sytuacja może zostać nieprawidłowo opisana przez nie. Można było poczekać na rodzica i wtedy na spokojnie załatwilibyśmy sprawę. Proszę o szybką weryfikację zgłoszenia córki o numerze 117486/082024.
Dodatkowo chciałam zgłosić problemy z bankomatami w tej placówce, które strasznie problematyczne i częściej nie działają niż działają.
30-08-2024 10:23
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |