10-05-2016 16:12
Witam jakie macie doświadczenia z połykaniem pieniędzy przez wpłatomaty , jak wygląda reklamacja i jej rozpatrzenie w ING.
11-05-2016 17:06
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia wynosi 7 dni.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |