10-05-2016 16:12
Witam jakie macie doświadczenia z połykaniem pieniędzy przez wpłatomaty , jak wygląda reklamacja i jej rozpatrzenie w ING.
11-05-2016 17:06
Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia wynosi 7 dni.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |