08-11-2017 14:04 | Edytowano: 08-11-2017 14:15
To placówka w ścisłym centrum miasta. Sytuacja ze zdjęcia jest notorycznym zjawiskiem.
Na drzwiach do sekcji bankomatu wskazana jest instalacja czytnika kart lub inne rozwiązanie ograniczające dostęp.
Rano wypłacałem sporą sumę w tym miejscu i musiałem mieć podzielną uwagę na czynności związane z obsługą bankomatu jak i zagrożeniem w rogu sali.
Dziś takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Istnieją przecież rozwiązania techniczne. Dozór elektroniczny, monitoring inne metody.
08-11-2017 14:25
Dziękujemy za przekazaną informację. Podejmiemy stosowne działania w celu wyeliminowania powyższych sytuacji. Przepraszamy za dzisiejszą niedogodność.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |