08-11-2017 14:04 | Edytowano: 08-11-2017 14:15
To placówka w ścisłym centrum miasta. Sytuacja ze zdjęcia jest notorycznym zjawiskiem.
Na drzwiach do sekcji bankomatu wskazana jest instalacja czytnika kart lub inne rozwiązanie ograniczające dostęp.
Rano wypłacałem sporą sumę w tym miejscu i musiałem mieć podzielną uwagę na czynności związane z obsługą bankomatu jak i zagrożeniem w rogu sali.
Dziś takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Istnieją przecież rozwiązania techniczne. Dozór elektroniczny, monitoring inne metody.
08-11-2017 14:25
Dziękujemy za przekazaną informację. Podejmiemy stosowne działania w celu wyeliminowania powyższych sytuacji. Przepraszamy za dzisiejszą niedogodność.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |