08-11-2017 14:04 | Edytowano: 08-11-2017 14:15
To placówka w ścisłym centrum miasta. Sytuacja ze zdjęcia jest notorycznym zjawiskiem.
Na drzwiach do sekcji bankomatu wskazana jest instalacja czytnika kart lub inne rozwiązanie ograniczające dostęp.
Rano wypłacałem sporą sumę w tym miejscu i musiałem mieć podzielną uwagę na czynności związane z obsługą bankomatu jak i zagrożeniem w rogu sali.
Dziś takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Istnieją przecież rozwiązania techniczne. Dozór elektroniczny, monitoring inne metody.
08-11-2017 14:25
Dziękujemy za przekazaną informację. Podejmiemy stosowne działania w celu wyeliminowania powyższych sytuacji. Przepraszamy za dzisiejszą niedogodność.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |