Odpowiedz

Skanowanie dowodów osobistych

W internecie zrobiła się już afera związana z praktykami, które weszły w życie z dniem 1 kwietnia w ING. Powiem szczerze, jeśli kiedykolwiek bank poprosi mnie o skan dowodu nigdy się na to nie zgodzę. Na szczęście nie muszę chodzić do oddziałów.
Co myślicie o praktykach ING?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (13 632 wyświetleń)

Re.: Skanowanie dowodów osobistych

To dotyczy chyba tylko promocji, aczkolwiek mogę się mylić.
Odpowiedz
0 Lajków
Asiula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
4
05-04-2018
Wiadomość 2 z 4 (13 240 wyświetleń)

Re.: Skanowanie dowodów osobistych

I bardzo słusznie! Nadgorliwość jest gorsza niż kaczyzm Emotikon: Szczęśliwy Nikt nie ma prawa żądać skanu dowodu tożsamości. Posiadając taki skan złodziej tożsamości może wyłudzić kredyt, a nawet - przy pewnym wysiłku i splocie okoliczności - dostać się na nasze konto bankowe i wyczyścić je. Znane są podobne przypadki.
Odpowiedz
0 Lajków
miccal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (12 368 wyświetleń)

Re.: Skanowanie dowodów osobistych

Byłem w poniedziałek w banku chciałem wypłacić pieniądze, pierwsze pytanie było czy pan miał już zeskanowany dowód.
Odpowiedz
0 Lajków
adrianado
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
07-02-2016
Wiadomość 4 z 4 (12 311 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy