Odpowiedz

Kraków - brak bankomatów, błędna mapka

Szanowni Państwo,

bardzo proszę o aktualizację mapki z bankomatami w Krakowie, bo to, co pokazuje nijak się ma do rzeczywistości. W rejonie ulicy Wadowickiej/Ronda Matecznego nie ma już żadnego bankomatu. Ostatnio zniknął ostatni bankomat w tej okolicy i teraz w rejonie, gdzie przechodzi w ciągu dnia bardzo bardzo dużo ludzi, nie ma skąd pobrać pieniędzy, bez płacenia prowizji za obcy bankomat. Proszę spojrzeć na mapę - w okolicy ulicy Kapelanka są trzy bankomaty tylko przechodząc z jednej strony ulicy na drugą (tam jest bank oraz dwa bankomaty w hipermarkecie) - w rejonie R. Matecznego - nie ma już żadnego.

Drogie ING, proszę, uruchomcie jakiś bankomat w okolicy Ronda Matecznego.

K

Odpowiedz
0 Lajków
kaatso
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-10-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 246 wyświetleń)

Re: Kraków - brak bankomatów, błędna mapka

Najbliżej Ronda Matecznego/ ulicy Wadowickiej w Krakowie znajdziesz dwa bankomaty Planet Cash, z których możesz bezpłatnie wypłacić:
- w oddziale BGŻ przy ul. Bonarka 8,
- w Nadsańskim Banku Spółdzielczym przy ul. Wadowickiej 6.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 200 wyświetleń)

Re: Kraków - brak bankomatów, błędna mapka

Czy wszystkie bankomaty Planet Cash są bez prowizji? Nie wszystkie mają logo ING. Spotykam m.in. Oklejone logiem banków spółdzielczych.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (7 086 wyświetleń)

Re: Kraków - brak bankomatów, błędna mapka

Tak, możesz bezpłatnie wypłacać pieniądze ze wszystkich bankomatów Planet Cash w Polsce.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 069 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy